خرید لوازم تعمیراتی

خرید لوازم تعمیراتی

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

اگر موبایل شما خراب شد با این روش ها درست کنید:

1] تخلیه سریع باتری

این یکی دیگر از مشکلات رایج تلفن است که کاربران تلفن اغلب برای تعمیر تلفن همراه با آن روبرو می شوند. ابتدا بیایید بدانیم که چرا تلفن شما سریعتر از حد معمول شروع به اتمام باتری می کند و سپس موارد زیر را برطرف کنید

بسته نشدن برنامه های پس زمینه: اطمینان حاصل کنید که برنامه ها را هنگامی که استفاده نمی شوند ، از جمله برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند ، می بندید.
برنامه یا سیستم قسمت سوم Glitch: در این صورت ، راه اندازی مجدد دستگاه می تواند یک راه حل موثر باشد. در صورت نیاز ، از تلفن خود در حالت ایمن استفاده کنید. اگر باتری در حالت ایمن به طور معمول عمل کند ، این مسئله به یک برنامه شخص ثالث مربوط می شود. سپس ، باید برنامه های اخیراً بارگیری شده را حذف کنید.
استفاده از برنامه های زیاد نیز مکنده باتری است. برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید. همچنین بررسی کنید که آیا برنامه خاصی مصرف بیش از حد برق را دارد. تنظیمات >> درباره تلفن >> استفاده از باتری. به لیست برنامه ها و میزان باتری مصرفی آنها نگاه کنید. می توانید برنامه هایی را که فایده ای ندارند اما هنوز باتری مصرف می کنند حذف کنید.
سیستم و نرم افزار تلفن را به آخرین نسخه به روز کنید. می توانید از طریق تنظیمات >> به روزرسانی های سیستم بررسی کنید که آیا به روزرسانی برای تلفن شما موجود است.
اعلان ها و تبلیغات بسیار زیاد به طور مکرر ظاهر می شوند. می توانید آنها را ببندید. تنظیمات >> مدیریت برنامه ها >> اعلان ها. اعلان را مطابق نیاز خود غیرفعال کنید.
شارژر ضعیف یا الگوی شارژ حتما از شارژر اصلی استفاده کنید. همچنین از قانون 20-80 در شارژ استفاده کنید. این بدان معنی است که همیشه شارژ باتری خود را بین 20-80٪ نگه دارید.
2] بلندگو کار نمی کند

اگر اسپیکر تلفن شما شروع به ایجاد مشکل می کند ، مهمترین چیزی که باید بررسی کنید خروجی هدفون است. آیا دستگاه شما هنوز در حالت هدفون است؟ اگر بله ، سپس راه اندازی مجدد تلفن را انجام دهید. این باید آشفتگی ناشی از هر برنامه معیوبی را برطرف کند.

در مرحله بعدی ، از دقیق بودن تنظیمات بلندگو اطمینان حاصل کنید. میزان صدا را خیلی کم تنظیم کنید. میزان صدا را زیاد کنید و ببینید آیا کار می کند یا نه.

مورد دیگری که نیاز به توجه شما دارد ، حالت "مزاحم نشوید" است. اطمینان حاصل کنید که فعال نیست زیرا ممکن است از عملکرد صحیح بلندگو جلوگیری کند. از طریق تنظیمات >> مزاحم نشوید می توانید آن را بررسی کنید.

اگر روش های بالا جواب نداد ، به عنوان آخرین تلاش برای حل مشکل "بلندگوی تلفن که در خانه" کار نمی کند ، "تنظیم مجدد کارخانه" را امتحان کنید. فراموش نکنید که داده ها را از قبل پس بگیرید ، زیرا تنظیم مجدد کارخانه تمام داده ها را از تلفن شما پاک می کند.

3] آویزان مکرر

تلفن آویز معمولاً نشانه استفاده بیش از حد از RAM دستگاه شما است. یا برخی از برنامه های مخرب در تلفن وجود دارد.

برای جلوگیری از این مسئله ، موارد زیر را امتحان کنید.

داده های حافظه پنهان را به طور مرتب حذف کنید
از بارگیری برنامه ها از منابع غیر مجاز خودداری کنید. یا به سادگی ، فقط از فروشگاه Google Play برای بارگیری برنامه استفاده کنید.
کاربران با تلفن های کم رم (مانند 2 گیگابایت / 3 گیگابایت) باید از بازی های گرافیکی سنگین مانند PUBG خودداری کنند.
همیشه سیستم تلفن و برنامه های خود را به روز نگه دارید.
هر هفته یا همین حدود ، فایلهای بلااستفاده (تصاویر ، فیلم ها ، pdf) و برنامه ها را پیدا و حذف کنید. ایجاد فضای RAM بیشتر به معنای کاهش احتمال حلق آویز است. در حالت ایده آل ، یک تلفن هوشمند باید حدوداً 30٪ RAM آزاد داشته باشد.
وقتی تلفن شما شروع به آویزان شدن کرد ، اجازه دهید با حذف برنامه های مشکوک تازه نصب شده ، عیب یابی شروع شود. سپس آن را دوباره راه اندازی کنید. سپس RAM را تمیز کنید. در صورت نیاز ، تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید. و اگر هنوز مشکلی وجود ندارد ، تلفن خود را برای کمک تخصصی به یک مرکز تعمیرات قابل اعتماد ببرید.

منبع: https://omegaabzar.com/



نویسنده :
بازدید : 828
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 12:42
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: